Podczas konferencji prasowej Hisense 2021 Branding Key Figures, która odbyła się 29 marca, firma Hisense zaprezentowała najnowszy raport opracowany wspólnie z GfK i Ipsos. Podstawowe dane wykazały, że na skutek epidemii w 2021 r. globalny popyt konsumentów na urządzenia domowe osiągnął rekordowy poziom, co doprowadziło do wzrostu rynku urządzeń domowych o 13% rok do roku, natomiast sprzedaż urządzeń domowych firmy Hisense wzrosła o ponad 30%. Ponadto świadomość marki Hisense uplasowała się w czołówce w szeregu kategorii na całym świecie i wyraźnie zaznaczyła konkurencyjną pozycję lidera w globalnym przemyśle technologicznym.
Sprzedaż i rozpoznawalność marki Hisense utrzymuje się w czołówce na rynku międzynarodowym
Według GfK w 2021 r. 16% konsumentów zmodernizowało swoje urządzenia domowe, co spowodowało, że globalna sprzedaż urządzeń domowych zwiększyła się o 13%, a sprzedaż telewizorów o 6%, osiągając rekordowo wysokie wskaźniki wzrostu. Tymczasem wzrost rynku Hisense poza ChRL przekracza 30%, z ośmioprocentowym udziałem w rynku w branży TV. Norbert Herzog, szef działu globalnych badań strategicznych w GfK SE, jednocześnie zauważa, że segment premium stał się trendem konsumpcyjnym na rynku.
W ostatnich latach firma Hisense nieustannie koncentrowała się na branżach premium i strategii globalizacji oraz z powodzeniem dostarczała specjalistyczne produkty i doskonałe usługi międzynarodowym konsumentom, dzięki czemu osiągnęła ogromny sukces w sprzedaży i wzrost świadomości marki.
Według danych analitycznych Ipsos na lata 2019-2021 wartość marki Hisense wzrosła o 54% w ciągu trzech lat, natomiast świadomość marki wśród podmiotów świadczących usługi dla organizacji, takie jak inteligentne miasto, transport i opieka zdrowotna, plasuje się wśród ścisłej czołówki w branży. Oznacza to, że światowa rozpoznawalność marki Hisense odnotowała olbrzymi wzrost, skutecznie prowadząc do zwiększenia sprzedaży. W 2021 r. sprzedaż telewizorów Hisense w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i na głównych rynkach Europy Zachodniej, takich jak Wielka Brytania, Francja i Niemcy, wzrosła o ponad 30% rok do roku, podczas gdy sprzedaż telewizorów laserowych na rynkach zagranicznych poza ChRL zwiększyła się o 279% rok do roku.
Globalizacja i rozwój technologii premium w celu osiągnięcia sukcesu marki
Wiceprezes Hisense ds. marketingu międzynarodowego Jerry Liu powiedział:
„Zaangażowanie Hisense w technologię pozostaje niezmienne od lat; stale kładziemy nacisk na badania i rozwój, aby tworzyć produkty premium dla międzynarodowych konsumentów”.
Konsekwentne działania spółki w zakresie kreowania marki i produktów premium zgodnie z jej oczekiwaniami mają sprawić, że flagowy produkt Hisense ULED TV osiągnie wzrost sprzedaży premium o ponad 40% rok do roku, podczas gdy sprzedaż Laser TV wzrośnie dwukrotnie.
Pod względem struktury biznesowej Hisense utworzy prawie 100 flagowych sklepów premium na całym świecie; powstanie również więcej centrów badawczo-rozwojowych w Stanach Zjednoczonych i Japonii, zwiększając inwestycje w ogólny rozwój, co pozwoli na osiągnięcie jeszcze korzystniejszego układu produkcji, dystrybucji i sprzedaży.
W przyszłości firma będzie kontynuowała prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie technologii, aby zaoferować konsumentom najwyższej jakości produkty i styl życia oraz zostać wiarygodną marką technologiczną na całym świecie.
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
medium, medium, medium, medium, medium, medium, medium, medium, medium, https://itsmyurls.com/saraplociuch, https://orcid.org/0000-0002-4698-9091 , https://cannabis.net/user/120892, http://www.aytoloja.org/jforum/user/edit/249528.page, https://hanson.net/users/zorakdomin, https://wakelet.com/@SiSiMonroe621, https://bibnum.obspm.fr/user-profiles/profiles/user/id/5123/type/1, https://imageevent.com/meganporter, https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/monia81 , https://cs.astronomy.com/members/astrogirllove/default.aspx, https://forum.cs-cart.com/user/218329-matielo/, https://confengine.com/user/dariusz-zafacki, https://sketchfab.com/terazja, https://wacowla.com/chineseclassifieds/author/lasmaska/, https://forum.reallusion.com/Users/3022283/wioletanet7, https://www.giantbomb.com/profile/lolbuz/, http://photozou.jp/wall/show/3319257, https://www.growkudos.com/profile/olisa_bebe, https://postheaven.net/hv0chj5kpm, https://strpolska.mystrikingly.com/, https://zenwriting.net/z9kw3xgxox, http://www.fxstat.com/en/user/profile/alexonline-417989/blog/36954689-Books-nominated-for-the-Hestia-Literary-Award-2022, https://62a8fb79bb1dc.site123.me/, https://orange-plus-67.webselfsite.net/,
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.